فناوری

صرافی رمزنگاری Mudrex حکم دادگاه را علیه وب سایت های کلاهبرداری که از نام آن سوء استفاده می کنند، دریافت می کند

صرافی رمزنگاری Mudrex حکم دادگاه را علیه وب سایت های کلاهبرداری که از نام آن سوء استفاده می کنند، دریافت می کند

Mudrex به دلیل کلاهبرداری از مشتریان مسیر قانونی را طی کرد [پرونده]
| اعتبار عکس: رویترز

صرافی ارزهای دیجیتال هند Mudrex حکم دادگاهی را دریافت کرد که به دولت هند دستور می دهد کاهش تعداد وب سایت های کلاهبرداری که سوء استفاده می کنند نام و نام تجاری آن، بر اساس مدیر عامل آن و گزارشی توسط فروشگاه رمزنگاری CoinDesk.

بر اساس این گزارش، در نتیجه این قضاوت، وزارت ارتباطات هند باید علیه تقریباً 38 وب‌سایت، از جمله برخی که از کاربران کلاهبرداری کرده‌اند، اقدام کند. گفته می‌شود که کلاهبرداران جعل هویت کارکنان واقعی Mudrex، قربانیان را از طریق تلگرام با وعده پاداش یا کار به آنها فریب می‌دهند و وب‌سایت‌های سرمایه‌گذاری جعلی با نام پلتفرم رمزنگاری را راه‌اندازی می‌کنند.

ادول پاتل، مدیر عامل و یکی از بنیان‌گذاران Mudrex مسیر قانونی را طی کرد. CoinDesk گزارش داد، از آنجایی که شرکت مطمئن نبود اقدامات پلیس موثر بوده است یا خیر.

“ما در @officialmudrex متعهد به محافظت از کاربران خود و حفظ یکپارچگی نام تجاری خود هستیم . اکثر پلتفرم‌ها در هند با این مشکل مواجه هستند، اما ما می‌خواستیم مطمئن شویم که این مشکل برای کاربران ما برطرف شده است. Patel در تاریخ 29 اوت در X پست شد، تمرکز ما بر حفظ اعتماد کاربران و تقویت تعهد خود به یک پلتفرم ایمن و قابل اعتماد است.

صنعت کریپتو هند در حال غرق شدن در هک فاجعه باری که به وجوه صرافی وزیرX ضربه زد و منجر به ضرر بیش از 230 میلیون دلار شد. در روزهای پس از هک، وزیر ایکس همچنین به کاربران هشدار داد که فریب کلاهبردارانی را که وانمود می‌کنند متخصص ارزهای دیجیتال هستند، نخورند.

دارایی‌های رمزنگاری در هند پول قانونی ندارند و سرمایه‌گذاران اغلب با سرمایه‌گذاری در هند، ریسک‌های بزرگی را متحمل می‌شوند. تا حد زیادی کسب و کارهای رمزنگاری کنترل نشده.

 

 

 

چنانچه در این نوشته کلمه ای یا متنی باعث ناراحتی شما شده به ما در قسمت نظرات اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا